top of page

Blue Öyster Cult - The Symbol Remains

ריליס לשישי בחסות הקורונה #43


והפעם אלבום הקאמבק של "Blue Öyster Cult" שמשחררת את "The Symbol Remains" - אלבום אולפן ראשון מזה שני עשורים.



זה האלבום הראשון של הלהקה מאז "Curse of the Hidden Mirror" אשר שוחרר בשנת 2001. Eric Bloom ציין שהמכירות הדלות של האלבום האחרון והעובדה שעלויות ההפקה של היו גבוהות, גרמו להם לצאת להפסקה ארוכה.


חלק משירי האלבום הוקלטו מרחוק במהלך משבר הקורונה, באמצעות טכנולוגיית הקלטה בשיתוף מרחוק.

בפברואר 2019 ציין Buck Dharma שהלהקה החלה לעבוד על אלבום חדש. ההודעה קיבלה חיזוק ביולי 2019 כאשר הלהקה חתמה עם הלייבל Frontiers Music ואישרה כי היא עובדת על אלבום חדש.


בפברואר השנה זכינו לראות סרטון קצר שפורסם בדף הפייסבוק של Richie Castellano בו הוא נראה עם Eric Bloom תוך ששניהם מאשרים את העבודה על האלבום החדש.


שני סינגלים ראשונים שוחררו מהאלבום ב- 28 לאוגוסט - "That Was Me" ו- "Box in My Head" ובהחל בישרו על הקאמבק של הלהקה.


כמה ימים לאחר מכן שחררה הלהקה וידאו קליפ לשיר "That Was Me", והיה מפתיע לגלות בו את Albert Bouchard, אחד ממיסדי הלהקה וזה שהיה אחראי יחד עם אחיו על חטיבת הקצב של הלהקה, מקיש שם על "פעמון פרה". לאחר בירור הובן שאלברט לא מהווה חלק מההרכב אלא מתארח בשיר אחד באלבום. השיר נפתח בעוצמה שגורמת לך לחשוב שמדובר באלבום מטאלי לחלוטין, אבל אז מגיע קטע מעבר בסגנון רגאי, שטורף את הקלפים וגורם לך להבין שהאלבום הזה כנראה הולך להפתיע אותנו.

ואכן, רפרוף מהיר על 14 שירי האלבום מגלה שמבחינת הקו המוזיקלי הוא כנראה נראה שהוא נותן למעריצים קצת מכל התקופות שעברה הלהקה במהלך הקריירה שלה.


בספטמבר קיבלנו הצצה נוספת לאיך שהלהקה נראית ונשמעת היום עם הקליפ לשיר "Box in My Head". שיר קליל במקצב רוקבילי שמזכיר דווקא את אלבום הסולו של Buck Dharma.

הקליפ השלישי כבר גרם לנו להבין שאכן האלבום הזה מגוון, כשהתוודענו לבלדה הבלוזית "Tainted Blood".


כותרת שם האלבום מגיעה מהשיר "Shadow Of California" שהופיע באלבום "The Revolution By Night" אותו שחררה הלהקה בשנת 1983.


רשימת השירים:

01. That Was Me 02. Box In My Head 03. Tainted Blood 04. Nightmare Epiphany 05. Edge Of The World 06. The Machine 07. Train True (Lennie's Song) 08. The Return Of St Cecilia 09. Stand And Fight 10. Florida Man 11. The Alchemist 12. Secret Road 13. There's A Crime 14. Fight

להאזנה: Spotify


אתם מוזמנים לעקוב אחרינו בפייסבוק ו/או להירשם לאתר!!

"עימות חזיתי" - בלוג הרוק של ישראל ותוכנית רוק, ימי ראשון בשעה 11:00

62 views

Enjoying the Blog? Subscribe to get it right to your mail!

Thank you !!

bottom of page