top of page

Bare Dreams - Ozen Bar TLV - 1/07/21

השבוע צוטט Travis Barker הידוע בעיקר כמתופף של Blink-182 בראיון למגזין הרולינג סטון:


"Obviously, there's a huge pop-punk revival right now. And rock music is on its way back."


הוא כנראה היה נוכח אתמול ב"אוזן בר" בתל אביב' כי המשפט הזה מתאר בדיוק את מה שהתרחש שם!!!


הופעת פאנק-רוק עוצמתית ואנרגטית, של חבורת כשרונות מדהימים ברמה כל-כך גבוהה. זה נשמע איכותי, מקצועי, חד, דוקר, סוחף וקטלני.


זו הייתה הופעתם הראשונה של הרכב הפאנק-רוק/פופ הישראלי "Bare Dreams" מאז תחילת משבר הקורונה. אנחנו ראינו אותם לפני שנתיים כמופע חימום של Walkways והמוסיקה שלהם חדרה לנו לוורידים, אז היה ברור לנו שאנחנו חייבים להיות נוכחים בהופעה הזאת!!



ההרכב המופלא הזה הוקם בשנת 2017 ע"י אלדר משה (תופים), איתי אביב (שירה וגיטרה), איתמר חיות (בס) ורועי ברזוביץ' (גיטרה). אלדר ואיתי גדלו יחד וכבר בתחילת הדרך הם ידעו בדיוק מה הכיוון המוסיקלי אליו הם רוצים לקחת את הלהקה. כל חברי ההרכב עובדים ויוצרים יחד ומביאים כל אחד את ההשפעות שלו. הסגנון המוסיקלי של הלהקה מושפע בעיקר מלהקות כמו "My Chemical Romance", "Paramore", "Jimmy Eat World" ועוד, לפי דבריו של איתי.

את ה-EP הראשון שלהם "Au Revoir" הם שחררו ב-2018. איתי סיפר שה-EP הזה הוא אוסף שירים שהורכב מהשראות של כל אחד מחברי הלהקה. כל אחד הביא לשולחן את החלק שלו ומה שהתחיל כסשן אקוסטי עם גיטרות קלאסיות ותופים התפתח ל- EP חשמלי המורכב משישה שירים, אשר את כולו כתבו והפיקו חברי הלהקה, בעזרתו של פריאל חורש (המתופף של "Walkways"). לאחר שחרורו של ה- EP יצאה הלהקה לחרוש את הבמות בישראל והופיעה בכל מקום אפשרי, על מנת להפיץ את המוסיקה שלה. בנוסף להופעות בארץ השתתפה הלהקה במספר פסטיבלים באירופה והצליחה ליצור קומץ מעריצים אדוק שהלך וגדל.



במטרה להמשיך את המומנטום החליטו חברי הלהקה להקליט את ה- EP השני שלהם בחו"ל, הם חיפשו מפיק מתאים ומצאו את המפיק האנגלי Neil D. Kennedy שעבד עם להקות כמו Creeper, Milk Teeth, Boston Manor ועוד. הם נסעו ללונדון הרחוקה והקליטו את ה- EP השני שלהם "Lost With All Hands" שיצא באפריל 2020. חברי הלהקה יצרו קשרים עם ניל ולהקות נוספות שהקליטו באותו זמן באותם אולפנים. הם היו אמורים לצאת לסיבוב הופעות באנגליה לקידום האלבום, יחד עם הלהקה האנגלית MAYPINE, אך משבר הקורונה סיכל את התוכניות.


כמו לשאר האומנים ברחבי העולם, גם ל-Bare Dreams הקורונה שיבשה את התוכניות ומלבד סיבוב ההופעות שבוטל, גם התוכניות להקלטת האלבום המלא הראשון שלהם שובשו. טיסות בוטלו, ה-Pre-Production בוטל וחברי הלהקה מצאו את עצמם תחת לחץ עצום. חשוב לציין שחברי הלהקה עושים הכל בעצמם, כמו הרבה אמנים בארץ הם חוסכים שקל לשקל ומציבים לעצמם מטרות אותן הם מנסים להגשים, אחת אחרי השנייה, בכל פעם שהמימון מאפשר זאת. אמנם הטיסות בוטלו אך חברי הלהקה מצאו דרך לבצע את ה-Pre-Production עם הכלי הכל כך פופלארי לשנת 2020, הזום. בהזדמנות הראשונה שנפתחו השמיים הם טסו לאולפן ההקלטות של ניל "The Ranch" שממוקם בעיירה ליד לונדון ועבדו על אלבום הבכורה. איתי סיפר שהקשר עם ניל התחזק באופן משמעותי במהלך העבודה על האלבום ביחס לתקופה של ה-EP. הוא ואשתו היהודייה (חשוב לציין) אימצו את חברי הלהקה, תמכו בהם ועבדו איתם בצמוד, על מנת לגרום לאלבום הזה להיות הטוב ביותר שאפשר. האלבום אמור לצאת בקרוב ואנחנו כבר מחכים בקוצר רוח.



אז אתמול הגענו לאוזן בר קצת באיחור ממש בסיום מופע החימום של להקת "The City Revival" וחיכינו יחד עם שאר המעריצים שחיסלו את כל הכרטיסים למופע ללהקת Bare Dreams. חברי הלהקה עלו לבמה וכבר יכולנו להרגיש את החשמל באוויר, התחושה היתה שכמו שהחברים נרגשים לעלות לבמה אחרי כל-כך הרבה זמן, גם הקהל שלהם נרגש, כאילו שנים הוא חיכה לרגע הזה. אמנם הייתה בעיה טכנית קלה בפתיח אך זה לא מנע מהלהקה להתפוצץ כבר על תו הראשון של השיר "Crooked Smile" שיצא כ-B-Side עצמאי באוגוסט 2020 ופתח את ההופעה. מכאן המשיכה הלהקה לביצוע 10 שירים נוספים אשר ארבעה מתוכם היו שירים חדשים. במהלך ההופעה הם נפרדו מהבסיסט הקודם שלהם ואחד ממקימי הלהקה איתמר חיות שהוחלף ע"י שחר שוורץ (המוכר מאוד מלהקת "Dream Escape").



אתם מכירים אותנו כשאנחנו משתפכים, אז תרשו לנו לעשות זאת שוב... ף


כפי שציינו בהתחלה, יש משהו מאוד חזק בלהקה הזו. העוצמה שלהם במוסיקה היא גבוהה מאוד, השילוב של אלדר הקטלני על התופים, יחד עם שחר על הבס משלים יחד את חטיבת הקצב שסוחבת בדייקנות וגמישות מטורפת את הדינמיקה המגוונת של השירים, המובלת ע"י הגיטרה של רועי יחד עם הליווי של איתי. והשירה...איזה יופי של שירה, כמה עוצמה, כמה גמישות, איזה מנעד שכל כך מרענן ומכניס אנרגיות מהחלל החיצון לסגנון הפאנק-רוק המרענן, גם ככה כמו שהוא. לא היה רגע של מנוחה בהופעה מלבד בין השירים כשאיתי ורועי נתנו לנו לקחת אוויר בזמן שהם מכוונים את הגיטרות. הקהל שכל כך ציפה וחיכה להופעה, תמך בה עם אנרגיות שכמעט העיפו את התקרה של האוזן בר. אנחנו חושבים שאפילו חברי הלהקה היו בשוק מרמת הבקיאות של הקהל במילות השירים וההצטרפות בפזמונים ובמיוחד בקטעי השבירה של השירים ויש הרבה כאלה מופתיים, שהתפוצצו במועדון האוזן בר הקטן.



אנחנו באמת יכולים לחזור על עצמנו עכשיו מספר פעמים ולא נרגיש פתטיים כי זה כל פעם מרגש ומפעים אותנו מחדש כשאנחנו נתקלים בהרכבים מקומיים, ישראלים, שמשלבים איכות כל כך גבוהה של מוסיקה בהופעה, עם אנרגיות וכריזמה שרואים אצל הלהקות הגדולות והבינלאומיות שאנו מכירים.


אתם מוזמנים להאזין ל- EP הראשון שלהם "Au Revoir" ול- EP השני שלהם "Lost With All Hands".

אנחנו ממליצים לכם להאזין לאלבום ברגע שהוא יוצא וכמובן לבוא ולתמוך בהופעות הלהקה.


אתם מוזמנים לעקוב אחרינו בפייסבוק ו/או להירשם לאתר!!

"עימות חזיתי" - בלוג הרוק של ישראל ותוכנית רוק, ימי ראשון בשעה 11:00

196 views0 comments

Comentarios


Enjoying the Blog? Subscribe to get it right to your mail!

Thank you !!

bottom of page